Vallensbæk Sejlklub Den aktive klub

Natsejladsen indgår hvert år som tilbud til Sejlerskolens elever, men er også åben for klubbens andre medlemmer, som opfordres til at deltage i egen bådDet er

OVERVIEW

The website vallensbaek-sejlklub.dk currently has an average traffic classification of zero (the lower the better). We have examined nineteen pages within the website vallensbaek-sejlklub.dk and found thirty websites associating themselves with vallensbaek-sejlklub.dk. There is two public communication accounts enjoyed by vallensbaek-sejlklub.dk.

VALLENSBAEK-SEJLKLUB.DK TRAFFIC

The website vallensbaek-sejlklub.dk has seen variant quantities of traffic until the end of the year.
Traffic for vallensbaek-sejlklub.dk

Traffic ranking (by month) for vallensbaek-sejlklub.dk

Traffic ranking by day of the week for vallensbaek-sejlklub.dk

OK Dinghy Worlds 2012 Vallensbaek, Denmark

IN BETWEEN - Worlds OK DINGHY 2012. Remember this 50th anniversary worlds in Vallensbà k by. This 15 minutes of your time from the space in between. Andrà Budzien wins OK Dinghy Worlds. I have now put together a homepage or at least th beginning of one.

WHAT DOES VALLENSBAEK-SEJLKLUB.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of vallensbaek-sejlklub.dk Mobile Screenshot of vallensbaek-sejlklub.dk Tablet Screenshot of vallensbaek-sejlklub.dk

VALLENSBAEK-SEJLKLUB.DK SERVER

I identified that a single root page on vallensbaek-sejlklub.dk took three thousand nine hundred and seventy-seven milliseconds to load. Our crawlers could not discover a SSL certificate, so our web crawlers consider vallensbaek-sejlklub.dk not secure.
94.231.103.80

BROWSER IMAGE

We identified that this domain is utilizing the Apache operating system.

Vallensbæk Sejlklub Den aktive klub

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website vallensbaek-sejlklub.dk states the following, "Lær at sejle Match 28." We analyzed that the webpage also stated " Lær at sejle med spiler." It also stated " Ny rute for fritidssejlere ud for København Havn 2015. Tips fordele fra Dansk Sejlunion. Søkortsrettelser 2015 Bøgestrømmen Storstrømmen."

ANALYZE OTHER WEB SITES

Vallensbæk Kommune

Åbningstider i Vallensbæk Kultur- and Borgerhus. Sådan søger du en almen bolig. Søg, bestil og forny bøger og materialer. Fotograf for en uge udstilling. Se deltagernes flotte og kreative billeder udstillet i hele august måned i Vallensbæk Kultur- and Borgerhus, Børnebiblioteket.

Center for Børn og Unge CBUs hjemmeside - BørneIntra

Det er ofte nødvendigt med konkret vejledning om, hvordan syge børn skal håndteres i daginstitutioner og skoler. For at undgå smitte er det vigtigste, at syge børn skal blive hjemme. Langt de fleste smitsomme sygdomme hos børn er ikke alvorlige, men meget hyppige, som f.

Vallensbæk Venstre

Deler du vore synspunkter? ADVARSEL Skattechok på vej i Vallensbæk. Venstre vil som de eneste fastfryse ejendomsskatter. 2,4 millioner i ekstra ejendomsskat i 2014 bliver til 40 millioner i 2017.